Isnin, 30 November 2009

SpesIaL wat kalian..ngee~

salam alaik...aku senarnya nak sangat imarahkan karpet blog nih..tapi yalah..kekangan demi kekangan..heheh..ruangan nih aku wat khas untuk para sahabat dalam hidupku..also owg di sekeliling..hehhehe..aku nak edit nih..tapi ngantuk ar..nnt ar..bila2 masa selagi nyawa dikandung badan..
sebelum tuh aku nak story sikit..tadi ada aku hantar mesej kt suma sahabat yang ada dalam phone book ye ar..kt skolah skolah telinga nih sering di 'cuci',jiwa di 'isi',tapi bila balik nih sayuuu..~p jek..nape eak!? try gak cuci n isi..tapi x sama..hurm..ade owg kata tentang kemanisan ukhwah ar tuh namanya..yeke~?!!aku uji sejauh mana ukhwah itu manis..aku pun hantar mengenai..

"Salam alaik..sihat?nak tazkirah maghrib bley~...."

send...


sending mesej..

mesej sent..



Alhamdulillah..


lama gak tunggu..

pastuh..1 mesej receive..


hehehe..rupa2nya dari sahabatku yang 4 tahun satu dorm ngan aku..aliff..best tazkirah tuh..

next..

gegar meja kt umah..hehehhe..

datangnya dari sahabat nun di pulau..pulau pinang..aku ingatkan sahabat sejati bersejarah tadi..mmm..x rupanya..tapi dari amirul hazim..

"Ana dapat dari abg hafizi...
if u have problems..stop saying "Oh God,I have big problems.."
but instead says"Hey problems!! I have big God"~...

huhu..ni soal mentauhidkan Allah nih..baguus~

kalu bace n hayati maksud tuh agak kene..dan mengena senarnye..
terkedu seketika..mmm..betul gak..hehhe..thanks arm..

nilah realiti kehidupan..sering kali melupai DIA..banyak yang kita lupa bahawa kita ada sang pencipta..masalah itu pun dtg dari DIA,bukan DIA sesaja..tapi ingin menguji kita..kecil ujian jek,kita dah lafazkan bukan memBESARkan kuasa DIA..huhu..thanks abg hafizi coz bg mirul mesej tuh n die manfaatkan pd owg lain..


n owg lain??!!hurm..

no komen..mungkin ada prob tersendirikan..tak kisah pun..

alhamdulillah..masih ada yang sudi memberi peringatan pd diri ini..thanks..
apa pun syukuu..r~ rmi yang balas gak..dan lebih ramai yang menyepi..~



*aku bermadah:->maaf andaikata diri ini menyemakkan inbox kalian dengan mesej2 cmni..sekadar tidak mahu putus ukhwah selama sebulan ni je..n mengisi kekosongan jiwa dengan tarbiyah tentang pencipta n addin yang suci..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan