Khamis, 14 April 2011

In Healing process~....


Enjet-enjet semuut~...



hahahahahaahah~...Uhuk3~...pergh~!!bersawang..berhabuk dah blog nih..bukak je td nyamuk kuar..hahaha~..habis di kokaq dek nyamuk aku ...hurm~..


in healing process~...


Assiftu~ jiddan....


dah lama x meng'update' blog nih..sebab lack of idea n mood xde..


tp..oleh kerana desakan+asakan+jolokkan(?!~)+provokasian dari pelbagai arah~..utk aku mengaktifkan semula blog nih~..thanks 4 all of ur support to me..maka terpanarlah mood itu kembali..nak2 aku tengok skunk ramai plak dah yang ada blog skunk nih..hurm~..


hurm~..kiranya macam kebangkitan semula kowt..wakakaka~...



travelog aku sepanjang aku hidup banyak nak ciceritakan..since aku stop melakar blog tempoh tahun lalu..many thing i was face it..n all of them surely pahit n manis...insyaAllah..kali nih akan aku ceritakan ikut mood nnt..ngeh2..banyak r..


pasal kemunculan aku semula nih lain sikit..n memang aku ubah sikit..nama tetap sama..yang berbeza adalah tema..ros/mawar merah..bg akulah..baca semula..bg penulis..bg empunya blog nih..(jgn nak pndai2 denny opinion owg..suka hati r..)..ros merah nih melambangkan kesyadidan aku dalam nak menulis nih..(=P)..merah tuh perlambangan die..n then merah tuh juga melambangkan kerinduan..pada semua aspek(zaman kanak2)..bila kita berada fasa peralihan dari bawah umur..ke alam dewasa sikit(ceewah~..) rasanya beban tanggungjawab selaku lelaki muslim dan mukmin..selaku anak..selaku penuntut Ilmu tuhan nih..semakin berat dan banyak~..aduuh~..


lagi satu merah nih gak melambang merah darah muda yang fresh~..hahahah napa semua citer pasal darah plak nih??..merah mawar nih romantik sikit..hahahah..xde kaitanlah..sje jek..nak mencari kelainan...



argh~!!aku dah mula merepek..papepun insyaAllah akan ku mulakan semula tulisan2..lakaran..coretan2 hati disini..nanti~..hahahaby the way insyaalah..hurm~..

2 ulasan:

  1. Yeah..!!
    Sambil membela lemak di rumah,rajin2 la blogging... :)

    BalasPadam
  2. jahaat~!!mearh gak tanda pemarah~!!kejam..n syaitan~!!hahaha..jahat kaw..rajin plak nak tgk blog owg nih...cepat jek nak jd kritik bebas..den x komersilkan lglaaa..xyah r..malu..blog x sempurna lg deyh~!!!

    BalasPadam