Ahad, 13 Disember 2009

masanya hampir tiba~

salam alaik..

hurm~..malam nih aku n fmily duk rehat jek..mana taknya..penat~,letih~,ahah..g kenduri kahwin,dari pagi hingga ke ptg nih...hurm..sekadar memenuhi undangan..TAK MAKAN SANGAT k..haha3..

Ptg tadi adalah sisa2 waktu b4 masuk maghrib,kemas2 sekitar umah jap..bila aku pandang2 sekitar umah..hurm~..bnyak sbnrnya yg berubah..ahahah..pastuh rehat jap..suddenly jek mak cakap kat aku..

"utih,lepas nih dah bley wat list barang2 nak beli tuk naik skolah..k..nak kene beli cepat..awk tuh dah nak naik skolah..nnt x sempat..abah dah sibuk n memacam g..(n yg lain tuh x yah mention ar,xde kaitan ngan post pun..hehe)

Gamam aku..dalam benak nih.."ish..dah nak Form 5 dah eak..hahah..pejam celik..pejam pelik(?!)..dah form 5,rasanya bru semalam aku dapat tawaran masuk SBP..SMAP KAJANG..Bumi penuh tarbiyah tuh,tempat hati ini dicuri(kowt?!~..ngee~).."

ntah ar..hati nih..dalam dilema rsanya,bgku..2009 adalah tahun aku disekolah tuh yang paling best~~!!(thn depan lg best kowt..(insyaAllah))..banyak kenangan yg dialami,pahit,getir,tangis,tawa,huhu..sumanya ada..kalau ada yang nak perlekeh,memper'eleh'..'eleh' ar..x kisah pun..coz mereka x alami apa yang aku alami..

Tahun 2009 ar,baru aku fahami dengan lebih mendalam erti persahabatan,mana lawan,mana kawan,
mana fantasi,mana yang realiti,haha..erti pengorbanan,erti tolak ansur..tahun nih ar aku belajar segalanya,(thn sebelum nih?Bukan x tahu,tapi lebih mendalam ar)
Jadi pengarah untuk itu,ini,huhuhu..
Paling best ialah Pengarah TAMRIN r..haha..seronok2..(ada masa kita story2 nnt eak~)

aku xau ar..semakin dah nak kuar nih,semakin seronok kt skolah uh,,i dunno how..klu dah kuar nnt..waaarrgghh~!!!!MASIH AWAL UNTUK AKU FIKIRKAN TUH!!!baiklah..(raja~,ko kene fikir SPM k..~)hehe..

klu de masa..aku akan citer sume travelogku..di bumi itu..ahaks..

Dan skunk..aku kene siapkan list tuh~..huhuhu...(ape nak beli eak~??hehe..)

*aku bermadah:-)Hari ini mesti lebih baik dari semalam,n esok mesti lebih baik dari hari ini.. Allah..berilah aku kekuatan untuk aku mengharungi hari2 mendatang dengan tabah..Berilah aku peluang utk aku bersama dengan org2 yg kusayangi,kukasihi..didunia n akhirat..

3 ulasan:

  1. wah~terharunye ana bce..sedey...

    BalasPadam
  2. heheh..bnyk g yg x terluah dihati..hahaha...thanks 4 viewing my blog.. :-)

    BalasPadam
  3. byk lg yg x terluah...hurm..agak2nye ape la tu yek...ok..i'll wait n see...huhu~

    BalasPadam