Selasa, 22 Disember 2009

Semuanya sudah ditakdirkan..ngee~




salam alaik..hurmm..baki cuti sekolah pun tinggal sikit..hati nih,dup dap2 nak naik skolah..dunnow y~..heheh..




x au ada masa ke x nak update a.k.a conteng blog ku ini..haha..(fokus2 thn depan exam besaq na~)..hahah..monologku..




so aku banyak lg nak simpan memori dari otak nih kt dalm blog nih..tuk di kongsi bersamakan..ahaks..alah mcm dalam citer Harry Potter tuh..pensive(klu salah ngejenyer mahap lah yerk~)..sebuah mangkuk air yg menyimpan memori Dumbledore tuh...simpan guna rmbut,masukkan dalam air tuh..huhu..(klu abah wat bela ikan dalam tuh cmne?!!~)hahaha...




ah lantak ar...aku nak story yg terbaru nih...tadi angah msej..kt tepon mak..angah kata 'Apple'


die dapat 3.88 pointer..huhu(tuh pun nak gtau..ngee~)..waah~!!hebat2!!




aku balas ar..habis ko?


die kata "aku sah2 dapat 3.99(?! yeker?!)"...ahaha..poyo serius dowh..




selang beberapa minit..tetiba jek along plak tepon..aku gak yang angkat(siapalah aku eak ditempat kerja mak?!~)hehehe...along hari nih baru habis dari programnya Kursus Orientasi Kurikulum Taska Permata Kemas Pemaju Masyarakat gred s27 lantikkan 2009 di UiTM Sri Iskandar..Manjung Perak..under Barisan Nasional@UMNO..huhu..(haaaH~ penat nulisnya..)..die kata dia dihantar ke KINABATANGAN sebagai Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat,Pemaju Masyarakat Taska...


waarghh~!!terkejut mak ,abah,aku..haha..


tetiba jek dia kata "aku saja jek"..sbnrnya kt Kuala Selangor jek..hahaha(tempai je)...jawatan sama...


haha..seronok2..mmm..along kene balik n wat medical check-up(die kata)...so..aku pu ajak ar abah main bowling hujung mnggu nih..satu fmily...ahahaha..seronok2~..bowling merapatkan ukhwah keluarga...foster our relationship...hahah...UDA~ hahahah..kami permisi dulu ya~..ngeee..(aku sure uda mesti ngah hentak2 keyboard laptop yew kt mesir bila bce nih)haha...


jgn jeles naa~..ko susun ar lidi pohon kurma n baling guna biji kurma..(huh?!)hehe..


ok tuh jek about my fmily..the latest news..daa~.


*aku bermadah:-)Apple?!~ apetuh??hehe..hanya kuarga jek yg tau..

apepun..alhamdulillah..aku panjatkan kesyukuran pdNya kerana menakdirkan yang terbaik utk keluargaku yg terchenta nih...smoga ianya berkekalan..amiin~...aku akan terus bermonolog tntng kuarga ku..hehe~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan