Isnin, 7 Disember 2009

Sepinya~

Salam sedamai nil yang mengalir,

salam selunak Huurun Ain,

salam bertaut ukhwah fillah untuk kalian..ngee~



knape aku wat ayat2 diatas?

simple..huhuuu.

borink sbnarnya..hahha..

>mesej ngan kawan2..x berbalas..
>nak YM ngan akak d mesir..huh..jauh skali..macam duk planet lain masanya..(pepaham je ar eah)
>berblog??kerja cuti terancang..yang x pernah habis..huhu..'terancang' tul cuti nih.. :-)

dah lama blog ni x dikotorikan..huu..kesibukkan yang melampau..mmm..nak sangat melakar blog nih ngan travelog hidup utk thn nih..yang aku rase bnyk kenangannya yg sukar dilupakan..
tapi~~...INTERNET plak wat hal..lembap(keluhan hati)..susah nak upload gambar..
insyaAllah..tgk ar..sluas mana skali pun bumi tuhan nih,akanku cuba eksplor utk mengupload gambar..hehhe..k ar..

*aku bermadah:->"haiilah blog~..sian kokan..sepi~..huhu..nnt ar..aku akan penuhinya ia..owh Allah..berikanlah aku kekuatan utk aku terus bermonolog.."

SEPI TANPA DAKWAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan